İnternet Bank

PAŞA Bank müasir texnologiyalar əsasında müştərilərinə İnternet Bank xidmətini təqdim edir. İnternet Bank xidməti müştərilər üçün banka gəlmədən uzaqdan bank xidməti texnologiyası əsasında bir sıra bank xidmətlərindən istifadə imkanını təmin edir.

Xidmətin üstünlükləri 

- Dünyanın istənilən yerindən və hər gün 24 saat ərzində istifadə imkanı
- Səlahiyyətli əməkdaşların xüsusi açar vasitəsilə istənilən kompüterdən sistemə daxil olmaqla əməliyyat aparmaq imkanı
- Şirkət əməkdaşlarının iş yükünün azalması, banka gəlmək üçün vaxt sərfinin aradan qalxması, əməkdaşların rahatlığı və məmnunluğu
- Xidmətin istifadəsi üçün xüsusi avadanlığa və proqram təminatına ehtiyacın olmaması

Əməliyyatlar

- Yerli ödənişlər - Azərbaycan Respublikası daxilində ödənişlər
- Beynəlxalq ödənişlər - ölkə hüdudlarından kənara xarici valyuta ilə ödənişlər
- Konvertasiya - xarici valyutanın alınması və satılması
- Hesab üzrə çıxarışlar - istənilən müddət üçün çıxarışların əldə edilməsi
- Hesab üzrə qalıq - hesabda qalıq məbləği barədə məlumatın alınması
- Plastik kartlarda qalıq barədə məlumat
- Kreditlər barədə məlumat
- Depozitlər barədə məlumat
- Valyuta mübadiləsi məzənnələri barədə məlumat

Xidmətə qoşulma

İnternet Bank xidmətindən istifadə üçün PAŞA Bankın biznes mərkəzlərində müvafiq sənədlər imzalandıqdan sonra müştəriyə İnternet Bank sisteminə qoşulmaq üçün Login və Şifrə verilir. Bankın əməkdaşları İnternet Bank xidmətindən istifadə üzrə şirkətin əməkdaşlarının təlimatlandırılması işlərini və tam məsləhət dəstəyini həyata keçirirlər.

Internet Bank xidmətinə qoşulmuş müştərilər aşağıdakı keçid vasitəsilə 24/7 rejimində İnternet Bank sisteminə daxil ola bilər.

İnternet Bank

İnternet Bank xidməti üzrə təlimat

İnternet Bank xidməti üzrə ən çox soruşulan suallar

 

Tez-tez verilən suallar 

Asan İmza İstifadəçi İD-si nədir?

ASAN İMZA ilə daxil ola bilmirəm

İstifadəçi adı və parol daxil edilməsi ilə problemlər

Hesabım bloka düşüb

Parolu unutmuşam

Sistem işlədiyim yerdə məni atır, gərək yenidən daxil olum

Mənim kart hesablarım məlumatı çıxmır, səbəbi nədir?

Mən köhnə sistemdə yaratdığım müəyyən edilmiş ödənişləri görmürəm

Yeni yaradılmış şablonları görmürəm

Nə üçün yaratdığım büdcə ödənişləri keçmir?

Vergi/büdcə ödənişi etmək istəyirəm, amma İB sisteminin təqdim etdiyi rekvizitlər məndə olan rekvizitlərə uyğun deyil

Ölkədaxili ödənişlərdə valyuta hesablarım çıxmır

Şablon yaradan zaman xəta alıram

Şablon yaratmışam, bir dəfə icra etmişəm amma indi həmin şablonu görmürəm

Əməliyyat gününün sonu (cut-off) əməliyyat həyata keçirsəm nə olar?

MFO (Bank kodu) kodunu manual (əl ilə) daxil edə bilmirəm, nə üçün?

SWIFT çıxarışlarını hardan ala bilərəm?

İnternet Bankda Ölkəxarici ödənişlər SWIFT formatında deyil, bunu hardan ala bilərəm?

Müxbir bank məlumatlarını mütləq doldurmalıyam?

Ödəniş yaradan zaman komissiyanı hardan görə bilərəm?

Ödəniş edirəm, müdürün təsdiqi olmadan keçir

İndividual kursla valyuta mübadiləsini necə icra edə bilərəm?

Bütün xanaları doldurmuşam amma yenə xəta alıram

Mən öz hesabdan çıxarışım barəsində məlumatı görmürəm!

İnternet bankda olan çıxarışlar barəsində məlumat mənim tam ehtiyaclarımı qane etmir

Mən POS terminallar barəsində məlumatları daha detallı görmək istəyirəm

Çıxarışlarda komissiyanı harda görə bilərəm?

Yaratdığım ödənişin vəziyyətini necə izləyə bilərəm?

Mənim imza hüququm var, əməliyyatları hardan imzalamalıyam?

Əgər ödənişi səhv yaratsam onu silə bilərəm?

Hesabımda balans olduğunu görürəm amma əməliyyatlarım keçmir?

Ödənişlərin imzalanma mexanizmi necədir?

Yeni ödəniş yaratmışıq amma rəhbərimiz imzalamaq üçün görnmür?

Yarım-səlahiyyətli ödənişləri necə silə bilərəm?

İmza hüququ olan şəxs yaradanın əməliyyatı üzərində dəyişiklik edə bilər?

Kütləvi ödəniş vasitəsi ilə hansı ödənişləri edə bilərəm?

Hansı Əmək haqqı tipləri var?

Daha ətraflı məlumat üçün PAŞA Bankın Biznes mərkəzlərinə, (994 12) 496 50 00 nömrəli Əlaqə Mərkəzinə və ya Customer.Care@pashabank.az elektron ünvanına müraciət edə bilərsiniz.