“Onlayn növbə” xidməti müvəqqəti olaraq dayandırılıb

  • Pandemiya dövründə müştərilərin filiala girişi məhdudlaşdırılmışdır. Bu səbəbdən onlayn növbədə göstərilən vaxtlarda uyğunsuzluqların yaranması mümkündür.

Ümumi Şərtlər Toplusu və ona əlavələr

Fərdi müştərilər üçün Ümumi Şərtlər Toplusu

Fərdi müştərilərə bank xidmətlərinin göstərilməsinə dair “Ümumi Şərtlər Toplusu” ilə aşağıdakı keçiddən tanış ola bilərsiniz:
https://www.pashabank.az/gsa/lang,az/

Ümumi Şərtlər Toplusuna əlavə olan ərizə formalarını aşağıdan əldə edə bilərsiniz. Bu ərizə formalarını doldurub təqdim edərək, Siz Bankın müvafiq xidmət və məhsullarından istifadə etmək imkanı əldə edirsiniz. Xahiş edirik nəzərə alasınız ki, formaların məhz imzalanması və möhürlənməsi Biznes Mərkəzində yerinə yetirilməlidir.

ASAN imza vasitəsilə sənədlərin imzalanması

Bank xidmətləri üzrə sənədlərin hər biri ASAN imza vasitəsilə imzalanıb səlahiyyətli şəxs tərəfindən öncədən Banka təqdim olunmuş elektron ünvanından aşağıdakı elektron ünvanlarına göndərilə bilər.

Baş Ofis Biznes Mərkəzi - hof.branch@pashabank.az

Bridge Plaza Biznes Mərkəzi - bridgeplaza.branch@pashabank.az

Port Baku Biznes Mərkəzi - portbaku.branch@pashabank.az

Landmark Biznes Mərkəzi – landmark.branch@pashaban.az

Şüvəlan Biznes Mərkəzi - shuvalan.branch@pashabank.az

Sədərək Biznes Mərkəzi - sadarak.branch@pashabank.az

Gəncə Regional Biznes Mərkəzi - ganja.branch@pashabank.az

Zaqatala Regional Biznes Mərkəzi - zagatala.branch@pashabank.az

Quba Regional Biznes Mərkəzi - guba.branch@pashabank.az

Mövcud müştərilər üçün

İnkassasiya

İnkassasiya ərizəsi

Əlavə sualınız yarandığı halda PAŞA Bankın Əlaqə Mərkəzinə (+99412) 496 50 04 / *8123 müraciət etmək xahiş olunur.