Əlaqə Mərkəzi

PAŞA Bankın Əlaqə Mərkəzi Bankın xidmət və məhsulları haqqında ətraflı və dəqiq məlumatın alınması və bir çox xidmətlərin banka gəlmədən icra olunması imkanını yaradır.

Əlaqə Mərkəzinə zəng edərkən identifikasiyadan keçərək Siz aşağıdaki xidmətlərdən yararlana bilərsiniz:
1) Plastik kartın blokdan çıxarılması;
2) 3D təhlükəsizlik xidmətinin aktiv edilməsi / 3D təhlükəsizlik xidmətinin deaktiv edilməsi / 3D təhlükəsizlik xidməti üzrə aktiv nömrənin yoxlanılması / dəyişdirilməsi;
3) Yüksək risk qrupuna aid regionlarda əməliyyatlara limitlərin aradan qaldırılması;
4) Mobil Əlavə üzrə 4 rəqəmli aktivləşdirmə şifrəsinin təqdim edilməsi / Blokdan çıxarılması / Yeni giriş kodunun göndərilməsi;
5) Uğursuz PİN cəhdlərinin sıfırlanması;
6) Balans / Hesab üzrə qalıq;
7) Plastik kartın bloklaşdırılması;
8) İB istifadəçisinin blokdan çıxardılması / Şifrənin yenilənməsi;
9) Kredit borcu / statusu haqda məlumatın təqdim edilməsi;
10) Sistemdə qeyd olunan elektron poçt ünvanının yoxlanılması və təsdiqlənməsi;
11) Əmək haqqının hesabda əks olunub olunmaması barədə məlumatın əldə edilməsi;
12) Kartla aparılan əməliyyatların yoxlanılması (Bloklaşdılırmış məbləğin miqdarı barəsində məlumat verdikdə);
13) Kartın növünə görə nağdlaşdırma tarifi - əmək haqqı kartları;
14) Plastik kartın statusunun yoxlanılması (aktiv/deaktiv olması ; yeni əldə edilmiş kartlar istisna olmaqla).

Əlaqə Mərkəzinə müraciət etdikdə aşağıdakı müraciət növləri üzrə identifikasiya tələb olunmur:
1) Ödəniş kartları üzrə tariflər;
2) 3D secure xidmətinin sistemdə olan nömrəyə qoşulması;
3) Fiziki / Korporativ xidmətlər üzrə tariflər;
4) Bank rekvizitləri;
5) Valyuta məzənnələri;
6) Hesabın açılması üçün sənədlərin siyahısı/ərizə nümunələri;
7) Bank məhsulları üzrə məlumat;
8) Müştəri müraciətlərinin, şikayətlərin və təkliflərin qəbulu;
9) Məbləğin bloklaşdırıb bloklaşdırılmaması barədə məlumat - Blokda olan məbləğ ilə bağlı sorğuların qeydiyyata alınması;
10) ATM və AVMQ ünvanları və statusları;
11) POS terminal ilə bağlı ümumi sorğuların cavablandırılması/ Tranzaksiyaların yoxlanılması;
12) Depozit / kredit ilə bağlı ümumi məlumat;
13) İB / Mobil əlavə üzrə ümumi sorğular;
14) Müştəri rekvizitlərinin təqdim edilməsi (İBAN);
15) Sistemdə olan e-mail ünvanına çıxarışların göndərilməsi;
16) Kartın növünə görə nağdlaşdırma tarifi : şəxsi istifadə üçün təqdim edilən kartlar.

 

İnteraktiv Səsli Cavablandırma (IVR) sistemi

Müştərilərimiz aşağıda sadalanmış əməliyyatları yenilənmiş İnteraktiv Səsli Cavablandırma (IVR) sistemi vasitəsi ilə həyata keçirə bilərlər:
• Balans haqqında məlumatın əldə edilməsi
• Kartın bloklaşdırılması
• SMS Məlumatlandırma ilə bağlı xidmətlər
• 3D Təhlükəsizlik ilə bağlı xidmətlər
• Hesab üzrə çıxarışlar

Belə ki, Müştəri banka zəng edərək hesab üzrə əməliyyat həyata keçirmək istədiyi halda 2 düyməsini seçməlidir, daha sonra əməliyyatın növündən asılı olaraq aşağıdaki siyahı üzrə seçim etməlidir:
• Balans haqqında məlumatın əldə edilməsi – düymə 1
• Kartın bloklaşdırılması - düymə 2
• SMS Məlumatlandırma ilə bağlı xidmətlər - düymə 3
• 3D Təhlükəsizlik ilə bağlı xidmətlər – düymə 4
• Hesab üzrə çıxarışlar - düymə 5

1) Balans haqqında məlumat əldə etmək istədikdə Müştəri Müştəri kodunu və kartın 16 rəqəmini daxil edib təsdiqləməlidir, bundan sonra balansa aid məlumat səslənir. Balans səsləndikdən sonra * düyməsi seçildikdə Müştərinin sistemdə qeyd olunan mobil nömrəsinə balans haqqında məlumat göndərilir.

2) Kartın bloklaşdırılması üçün Müştəri tərəfindən Müştəri kodu və kartın 16 rəqəm daxil edilib təsdiqlənməlidir və bu əməliyyatdan sonra kart dərhal bloklaşdırılır. Kart bloklaşdırıldıqdan sonra Müştərinin sistemdə qeyd olunmuş mobil nömrəsinə kartın bloklaşdırılması barədə sms göndərilir.

3) SMS Məlumatlandırma xidmətini aktiv / de-aktiv və ya telefon nömrəsini dəyişdirmək üçün 3 düyməsini seçdikdən sonra Müştəri kodunu və kartın 16 rəqəmini daxil etmək lazımdır. SMS məlumatlandırma xidmətini İVR sistemi vasitəsi ilə aktiv etdikdə xidmət avtomatik olaraq sistemdə qeyd olunan nömrəyə (prioritet 3D Secure xidməti nömrəsinə) aktivləşdirilir və yaxud Müştərinin seçimi əsasında digər nömrəyə aktivləşdirilə bilər (bu halda Müştərinin sistemdə qeyd olunan nömrəyə təsdiqləmə kodu göndərilir və Müştəri tərəfindən bu kod İVR sisteminə daxil edilir).

4) 3D Təhlükəsizlik xidmətini aktiv etmək, nömrəni dəyişdirmək və ya xidməti de-aktiv etmək üçün 4 düyməsi basılmalıdır. Bunun üçün müvafiq seçimi etdikdən sonra Müştəri kodunu və kartın 16 rəqəmini daxil etmək lazımdır. 3D təhlükəsizlik xidməti İVR sistemi vasitəsi ilə sistemdə qeyd olunan nömrəyə aktivləşdirilir və yaxud Müştərinin seçimi əsasında digər nömrəyə aktivləşdirilə bilər (bu halda Müştərinin sistemdə qeyd olunan nömrəyə təsdiqləmə kodu göndərilir və Müştəri tərəfindən bu kod İVR sisteminə daxil edilir).

5) Kart və ya cari hesablar üzrə çıxarışları əldə etmək üçün Müştəri 5 düyməsini basmalıdır. Bunun üçün Müştəri kodunu və çıxarışın müddəti (son 10 gün, son 30 gün və son 60 gün) üzrə seçim edilir. Çıxarış sistemdə olan Müştərinin elektron ünvanına göndərilir. Qeyd etmək istərdik ki, bütün Müştərilər (hüquqi şəxslər, fərdi sahibkarlar və fiziki şəxslər) bütün hesablar üzrə çıxarışları banka yaxınlaşmadan İVR sistemi vasitəsi ilə sistemdə qeyd olunmuş e-mail ünvanlara ala bilərlər.

 

Tez-tez verilən suallar

İdentifikasiyadan necə keçmək olar?

Müştəri kodumu bilmirəmsə identifikasiyadan necə keçə bilərəm?