Kart üzrə PİN kodu (PİN zərfi təqdim olunmadıqda) əldə etmək üçün:

- 9123 / (+99412) 496 50 00 nömrə vasitəsilə Əlaqə Mərkəzinin operatoru ilə əlaqə saxlamadan müvafiq servisi seçin;
- Şəxsi məlumatları qeyd edin: müştəri kodu, kartın 16 rəqəmli nömrəsi;
- Sistemdə qeyd olunan mobil nömrəyə göndərilən OTP kodunu qeyd edin (3D secure/SMS notification)*;
- Kartın arxa hissəsində qeyd olunmuş 3 rəqəmli kodu daxil edin;
- PİN kodunuz səsləndi.

* Sistemdə qeyd olunan mobil nömrə ilə əlaqə qurulduqda, OTP kodu göndərilmədən birbaşa PİN kodunuzu eşidə bilərsiniz.

Nəzərinizə çatdırmaq istərdik ki, PİN kod üzrə məlumat almaq üçün yalnız 3 dəfə sorğu ilə müraciət edə bilərsiniz.

Kartın aktivləşdirilməsi

Kartı əldə etdikdən sonra, ilk növbədə onu aktivləşdirin. Bunun üçün istənilən bankın bankomatlarında PIN kodu yığmaq və ya hər hansı POS terminalda istənilən əməliyyatı etmək kifayətdir.

Mobil əlavə

PAŞA Bankın Mobil bank əlavəsi təhlükəsiz və rahat şəkildə bütün kartlarınızı izləmək imkanı yaradır.
Siz istənilən vaxt aşağıdakıları həyata keçirə bilərsiniz:
• Yaxınlarınıza pul köçürmək;
• Hesab üzrə qalığınızı yoxlamaq;
• Kart, cari hesabdan çıxarış və rekvizitləri elektron ünvanınıza göndərmək;
• Müxtəlif ödənişlər etmək;
• Kredit üçün müraciət;
Digər xidmətlər.

3D Secure xidməti

Kartla Azərbaycanda və ya xaricdə əməliyyat apararkən dələduzluq məqsədi ilə fırıldaqçılar görünməz qurğular, müxtəlif saytlar və sair yollarla kart məlumatlarını öyrənərək saxta kart hazırlaya və hesabdan pul vəsaitini silə bilərlər. "3D Secure" xidməti isə kartla dələduzluq riskini minimuma endirir. Xidmətə qoşulmuş kart ilə internetdə ödəniş edərkən mobil telefona SMS vasitəsi ilə birdəfəlik şifrə göndərilir və əməliyyat yalnız həmin şifrə daxil edildikdən sonra həyata keçir, bu isə dələduzluq risklərini minimuma endirir.
"3D Secure" xidmətinə qoşulmaq üçün *9123/(+99412) 496 50 00 nömrəsinə zəng edin.

İnteraktıv səsli cavablandırma (IVR) sistemi

*9123 / (+99412) 496 50 00 nömrə vasitəsilə Əlaqə Mərkəzinin operatoru ilə əlaqə saxlamadan aşağıda qeyd olunan əməliyyatları həyata keçirə bilərsiniz:
• Balans haqqında məlumatın əldə edilməsi;
• Kartın bloklaşdırılması;
• 3D Secure xidmətinə qoşulması/nömrənin dəyişdirilməsi;
• Hesab üzrə çıxarışların əldə edilməsi.

2-Way SMS xidmətinin təsviri

2-Way SMS vasitəsilə *9123 qısa nömrəsinə “CIF” sözünü göndərib, öz müştəri kodunuzu rahatlıqla əldə edin.

Onlayn növbə xidmətinin təsviri

Rahatlığınızı düşünərək və vaxtınıza qənaət edərək, Bankın məhsul və xidmətlərindən yararlanmaq üçün filiala yaxınlaşma tarixini və saatını əvvəlcədən seçmək imkanı yaradılıb. Bu üstünlükdən yararlanmaq üçün sadəcə olaraq Mobil Əlavədən və ya keçiddən istifadə etmək kifayətdir.

Endirim Platforması

PAŞA Bankın kart sahibi olaraq Sizlər üçün xüsusi Endirim Platforması yaradılıb. İl boyu eksklüziv endirimlərdən yararlanın!

PAŞA Həyat Sığorta məhsulunun üstünlükləri

Rəsmi gəlirinizin müəyyən həcmini aylıq əsasda sığorta şirkətinə ödəyərək həm həyatınızı sığortalayırsınız, həm də ödədiyiniz bu məbləğə görə faiz gəliri əldə edirsiniz. Həmçinin PAŞA Həyat Sığorta şirkətində yığılan vəsait əsasında PAŞA Bank tərəfindən sərfəli şərtlərlə ayrılan kredit xəttindən də bəhrələnə bilərsiniz.

Distant bank xidmətləri

Banka yaxınlaşmadan aşağıdaki xidmətlərdən yararlana bilərsiniz:

Cari və kart hesablarına mədaxil:
MilliÖn terminalı vasitəsi ilə cari və kart hesablarına mədaxil, həmçinin kreditin ödənişi mümkündür. Əməliyyatı yerinə yetirmək üçün tələb olunan məlumat şəxsiyyət vəsiqənizin seriya və nömrəsi və Müştəri kodunuzdur (CIF).
Daha sonra ekranda əks olunan hesablar arasında seçim edərək əməliyyatı davam etdirin.
3D payment vasitəsi ilə PAŞA Bank kartları, həmçinin Azərbaycanın digər bankları vasitəsi ilə cari və kart hesablarına vəsaitin mədaxili.
ATM şəbəkəsinin Cash-in xidməti ilə nağd vəsaitin kart hesabına dərhal yatırılması mümkündür. Həmçinin bütün bankomatlar vasitəsi ilə Card to Card, PİN kodu dəyişmək və SMS məlumatlandırma xidmətinə qoşulma əməliyyatlarını həyata keçirə bilərsiniz.

Xüsusi Avtomatik Mübadilə Qurğuları (AVMQ) vasitəsilə xarici valyuta (USD, EUR) üzrə mübadilə əməliyyatları günün istənilən vaxtı (24/7 rejimində) həyata keçirmək mümkündür.

Tez-tez verilən suallar

Kredit sifarişini necə etmək olar?
“SMS məlumatlandırma” xidmətinə necə qoşulmaq olar?
Kart/cari hesabları necə artırmaq olar?
Hansı xidmət kanalları vasitəsi ilə kredit ödənişi etmək mümkündür?
Kart itirildiyi halda necə bloklamaq olar?
Müştəri kodunu (CIF) necə öyrənmək olar?
Əlaqə Mərkəzi ilə necə əlaqə saxlamaq olar?