PAŞA Bankın öz işində rəhbər tutduğu əsas prinsip müştəri məmnunluğudur, çünki məhz müştəri məmnunluğu uzunmüddətli və məhsuldar əməkdaşlığın əsasıdır. Məhz bu səbəbdən müştərilərimizlə daimi əlaqədə olmaq və onların göstərdiyimiz xidmət haqqında fikirlərini bilmək bizim üçün olduqca mühümdür. Bunu nəzərə alaraq bizimlə bölüşmək istədiyiniz məqamları customer.care@pashabank.az ünvanına elektron məktub yazmaqla və ya *8123/+99412 496 50 04 (korporativ müştərilər üçün), *9123/+99412 496 50 00 (fərdi müştərilər üçün) telefon nömrəsinə zəng edərək çatdıra bilərsiniz.

PAŞA Bank komandası təqdim olunan məhsul və xidmətlərin beynəlxalq standartlara cavab verməsi üçün mütəmadi olaraq çalışır və bu istiqamətdə bir çox nəzərəçarpan nailiyyətlər əldə etmişdir. Lakin hər bir yeni və sürətlə inkişaf edən təşkilat öz işində problemlərlə üzləşir. Bu problemlərin vaxtında aşkarlanması və aradan qaldırılması gələcək inkişafın əsasıdır. PAŞA Bankın fəaliyyətindən narazı qaldığınız məqamları və yaxud xidmətin keyfiyyətini artırmaq üçün təkliflərinizi daha detallı şəkildə PAŞA Bankın Xidmət Kanallarının İdarəolunması şöbəsinin nəzərinə çatdırmaq istəsəniz, müvafiq formanı dolduraraq göndərməniz xahiş olunur.

Vətəndaşların qəbul günü:
- Hər ayın üçüncü həftəsinin cümə günü saat 15:00-dan 17:00-dək İdarə Heyətinin üzvü, Baş Əməliyyat İnzibatçısı və/və ya Əməliyyat və Nəzarət Departamentinin direktoru tərəfindən həyata keçirilir.

Şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi və baxılması üzrə təsdiqlənmiş qaydanın qısa icmalı

"PAŞA Bank" ASC-nin Şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi və baxılması üzrə Daxili Qaydalar

Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı
Ünvan: AZ1014, Azərbaycan Respublikası,
Bakı şəh., R.Behbudov küç. 90,
Tel.: (+994 12) 493 11 22
Faks: (+994 12) 493 55 41
e-mail: mail@cbar.az
url: http://cbar.az/

(yenilənmə tarixi 02.09.2019)