“Onlayn növbə” xidməti müvəqqəti olaraq dayandırılıb

  • Pandemiya dövründə müştərilərin filiala girişi məhdudlaşdırılmışdır. Bu səbəbdən onlayn növbədə göstərilən vaxtlarda uyğunsuzluqların yaranması mümkündür.

Ümumi Şərtlər Toplusu

Bank xidmətlərinin göstərilməsinə dair Ümumi Şərtlər Toplusunda müştərinin müraciəti əsasında ona bank hesabının açılması, depozitin yerləşdirilməsi, maliyyələşdirilməsi (kredit, kredit xətti və ya overdraft), ödəniş kartlarının verilməsi, depozit qutusunun kirayəsi və bu xidmətlərin göstərilməsindən irəli gələn şərtlər öz əksini tapmışdır. Yuxarıda qeyd olunan xidmətlərin hər hansı birindən istifadə etmək üçün müştəri həmin şərtlər toplusundan əlavə hər bir xidmət üçün nəzərdə tutulan müvafiq ərizə formasını imzalayır."

14.09.2023 (ver.1.1.6)

18.03.2022 (ver.1.1.5)

17.07.2021 (ver.1.1.4)

27.04.2020 (ver.1.1.3)

04.02.2019 (ver.1.1.2)

16.08.2018 (ver.1.1.1)

30.04.2018 (ver.1.1.0)

17.01.2018 (ver.1.0.9)

30.11.2017 (ver.1.0.8)

02.10.2017 (ver.1.0.7)

03.07.2017 (ver.1.0.6)

08.05.2017 (ver.1.0.5)

27.01.2017 (ver.1.0.4)

14.09.2023 (Bilingual ver. 1.1.6)

18.03.2022 (Bilingual ver. 1.1.5)

17.07.2021 (Bilingual ver. 1.1.4)

27.04.2020 (Bilingual ver. 1.1.3)

04.02.2019 (Bilingual ver. 1.0.9)

02.10.2017 (Bilingual ver. 1.0.4)

12.07.2017 (Bilingual ver. 1.0.3)

12.05.2017 (Bilingual ver. 1.0.2)

Daha ətraflı məlumat üçün PAŞA Bankın Biznes mərkəzlərinə, (994 12) 496 50 00 /*9123 nömrəli Əlaqə Mərkəzinə və ya Customer.Care@pashabank.az elektron ünvanına müraciət edə bilərsiniz.