Online queue service has been temporarily suspended

  • During the pandemic, customers' access to the branch has been limited. For this reason, discrepancies may occur at the times indicated in the online queue.

General Service Agreement and addendums hereto

General Service Agreement for individual customers

You can see General Service Agreement for individual customers from the following link:
https://www.pashabank.az/gsa/lang,en/

Below are application forms as an addendum to General Service Agreement. Filling in and providing these application forms, you may benefit from pertinent Bank services and products. Please note that application should be signed and sealed at the Business Center.

ASAN imza vasitəsilə sənədlərin imzalanması

Bank xidmətləri üzrə sənədlərin hər biri ASAN imza vasitəsilə imzalanıb səlahiyyətli şəxs tərəfindən öncədən Banka təqdim olunmuş elektron ünvanından aşağıdakı elektron ünvanlarına göndərilə bilər.

Baş Ofis Biznes Mərkəzi - hof.branch@pashabank.az

Bridge Plaza Biznes Mərkəzi - bridgeplaza.branch@pashabank.az

Port Baku Biznes Mərkəzi - portbaku.branch@pashabank.az

Landmark Biznes Mərkəzi – landmark.branch@pashaban.az

Şüvəlan Biznes Mərkəzi - shuvalan.branch@pashabank.az

Sədərək Biznes Mərkəzi - sadarak.branch@pashabank.az

Gəncə Regional Biznes Mərkəzi - ganja.branch@pashabank.az

Zaqatala Regional Biznes Mərkəzi - zagatala.branch@pashabank.az

Quba Regional Biznes Mərkəzi - guba.branch@pashabank.az

Mövcud müştərilər üçün

İnkassasiya

İnkassasiya ərizəsi

For additional information, please contact PASHA Bank Contact Center at (+99412) 496 50 04 / *8123.