Effektiv idarəetmə üçün
Artiq CRM-dən istifadə edərək SMS və elektron bildirişlər göndərə biləcəksiniz. Hədəflənmiş bildirişlər toplu şəkildə və ya ayrı-ayrılıqda göndərilə bilər.
Zənglərin və danışıqların bütün tarixçəsi müştərinin kartında saxlanılır.
Müştərinin kartında danışıqların yazılarını dinləyə və lazım olduqda onlara bir düyməyə basmaqla dərhal zəng edə bilərsiniz.
CRM-də siz zənglər haqqında statistik hesabat ala və satış komandanızın zəngləri necə idarə etdiyini izləyə bilərsiniz.
Sistem uğurlu, uğursuz və ya tamamlanmamış sövdələşmələr, sifarişlər, göndərilən məktublar, SMS, zənglər və daha çox göstərici üzrə hesabat əldə etməyə imkan yaradır.
Eyni zamanda, müştərilərin daxil olma mənbələrini müqayisə və təhlil etməklə siz marketinq və reklam strategiyanızı səmərəli şəkildə inkişaf etdirə bilərsiniz.
CRM satışın bütün mərhələlərini, o cümlədən müştərilər və əməliyyatlar, qeydlər və xatırlatmalar, işçilər və onların fəaliyyəti haqqında məlumatları idarə etməyə kömək edən bulud həllidir.
Bir kontakt, şirkət, sövdələşmə və ya işçiyə yazılmaqla onlardan xəbərdarlıqlar alacaqsınız
Bir müştəri və ya sövdələşmələrlə əlaqəli sənədləri və müqavilələri bir bulud sistemində saxlaya bilərsiniz
Hər bir əlaqə və şirkət haqqında məlumat onların CRM-dəki şəxsi səhifələrində yerləşdiriləcək
1-3 istifadəçi
500 MB yaddaş
Pulsuz elanlar
SMS, E-poçt, ATC ilə əlaqə
Texniki dəstək və 14 gün pulsuz istifadə
3-7 istifadəçi
2 GB yaddaş
Pulsuz elanlar
SMS, E-poçt, ATC ilə əlaqə
Texniki dəstək və 14 gün pulsuz istifadə
7-15 istifadəçi
6 GB yaddaş
Pulsuz elanlar
SMS, E-poçt, ATC ilə əlaqə
Texniki dəstək və
14 gün pulsuz istifadə
Xidmət PAŞA Bank müştərilərinə Cubics CRM kommersiya adı altında bankın tərəfdaşı Cubics Technology şirkəti tərəfindən xüsusi şərtlər əsasında təqdim olunur
Daha ətraflı məlumat üçün PAŞA Bankın Biznes mərkəzlərinə, (994 12) 496 50 04 /*8123 nömrəli Əlaqə Mərkəzinə və ya customer.care@pashabank.az elektron ünvanına müraciət edə bilərsiniz.