Potensial müştərilərin itkisi CRM-in həll etdiyi əsas problemlərdən biridir. Xidmətlər sayt və telefoniya sistemi ilə inteqrasiya olunur. Müştəri haqqında məlumat CRM-a sifariş formasından daxil olur, yeni sövdələşmə avtomatik olaraq yaradılır. Bütün sifarişlər və zənglər dərhal sistemə daxil olur və beləliklə heç bir potensial müştəri nəzərdən qaçırılmayacaq.
CRM nəyə kömək edir?
1. Müştəriləri saxlamaq. Alıcı ilə münasibətlər tarixçəsi aydın şəkildə menecerə təqdim olunur və uzun müddət sistemdə saxlanılır.
2. Komanda işini təşkil etmək. Kiçik biznesdə eyni işçi bir neçə vəzifəni icra edə bilər və bəzən kimin nəyə görə cavabdeh olduğunu anlamaq çətindir. CRM birgə iş üçün funksionala malikdir.
3. İşçilərə nəzarət. Sistem hər bir işçinin tapşırıqların yerinə yetirilməsinə nə qədər vaxt sərf etdiyini görməyə və iş yükünün bütün işçilərin arasında səmərəli şəkildə paylamağa imkan yaradır.
4. Satışları artırmaq. Sistem bütün potensial müştərilərin emal olunmasını, vacib görüşləri, zəngləri və məktubları unutmamağı təmin edir. Müştərini daha yaxşı tanımaqla məhz onun ehtiyac duyduğu təklifləri vermək mümkündür.
5. Sövdələşmələri sona çatdırmaq. Hər bir potensial müştərinin satış hunisinin hansı mərhələsində olduğunu bilən və bundan sonra nə edəcəyini anlayan menecerlər müştəriləri yarı yolda itirmədən daha çox müqavilə bağlayır.
Artiq CRM-dən istifadə edərək SMS və elektron bildirişlər göndərə biləcəksiniz. Hədəflənmiş bildirişlər toplu şəkildə və ya ayrı-ayrılıqda göndərilə bilər.
Zənglərin və danışıqların bütün tarixçəsi müştərinin kartında saxlanılır.
Müştərinin kartında danışıqların yazılarını dinləyə və lazım olduqda onlara bir düyməyə basmaqla dərhal zəng edə bilərsiniz.
CRM-də siz zənglər haqqında statistik hesabat ala və satış komandanızın zəngləri necə idarə etdiyini izləyə bilərsiniz.
Sistem uğurlu, uğursuz və ya tamamlanmamış sövdələşmələr, sifarişlər, göndərilən məktublar, SMS, zənglər və daha çox göstərici üzrə hesabat əldə etməyə imkan yaradır.
Eyni zamanda, müştərilərin daxil olma mənbələrini müqayisə və təhlil etməklə siz marketinq və reklam strategiyanızı səmərəli şəkildə inkişaf etdirə bilərsiniz.
CRM satışın bütün mərhələlərini, o cümlədən müştərilər və əməliyyatlar, qeydlər və xatırlatmalar, işçilər və onların fəaliyyəti haqqında məlumatları idarə etməyə kömək edən bulud həllidir.
Bir kontakt, şirkət, sövdələşmə və ya işçiyə yazılmaqla onlardan xəbərdarlıqlar alacaqsınız
Bir müştəri və ya sövdələşmələrlə əlaqəli sənədləri və müqavilələri bir bulud sistemində saxlaya bilərsiniz
Hər bir əlaqə və şirkət haqqında məlumat onların CRM-dəki şəxsi səhifələrində yerləşdiriləcək
1-3 istifadəçi
500 MB yaddaş
Pulsuz elanlar
SMS, E-poçt, ATC ilə əlaqə
Texniki dəstək və 14 gün pulsuz istifadə
3-7 istifadəçi
2 GB yaddaş
Pulsuz elanlar
SMS, E-poçt, ATC ilə əlaqə
Texniki dəstək və 14 gün pulsuz istifadə
7-15 istifadəçi
6 GB yaddaş
Pulsuz elanlar
SMS, E-poçt, ATC ilə əlaqə
Texniki dəstək və
14 gün pulsuz istifadə
Xidmət PAŞA Bank müştərilərinə Cubics CRM kommersiya adı altında bankın tərəfdaşı Cubics Technology şirkəti tərəfindən xüsusi şərtlər əsasında təqdim olunur
Daha ətraflı məlumat üçün PAŞA Bankın Biznes mərkəzlərinə, (994 12) 496 50 04 /*8123 nömrəli Əlaqə Mərkəzinə və ya customer.care@pashabank.az elektron ünvanına müraciət edə bilərsiniz.