Fərdi müştərilər üçün Mobil əlavə

PAŞA Bank Android (Play Market) və iOS (App Store) əməliyyat sistemlərində olan telefon və planşet istifadəçiləri üçün yeni Mobil Bank Əlavəsini təqdim edir.

Bu Mobil Bank Əlavəsi banka gəlmədən öz şəxsi profilinizdən PAŞA Bank ödəniş kartları vasitəsi ilə aşağıdakı bank əməliyyatlarını həyata keçirmək fürsəti yaradır:

• Kart hesablar üzrə əməliyyatların tarixçəsi görmək və balans haqqında ətraflı məlumat əldə etmək;
• Kartlar və hesablar üzrə çıxarış və rekvizitlərin elektron ünvana göndərilməsi; 
• Bank kartlarını bloka salmaq və ya blokdan çıxarmaq; 
• Bank kartları vasitəsi ilə müxtəlif istiqamətlərdə ödənişləri həyata keçirmək (kommunal, mobil operator, dövlət rüsumları, cərimələr və s.);
• PAŞA Bank kartlarından digər bank kartlarına və ya Mobil nömrə vasitəsi ilə köçürmə əməliyyatlarını həyata keçirmək;
• SMS məlumatlandırma xidmətini aktivləşdirmək, telefon nömrəsini dəyişmək və ya xidməti dayandırmaq; 
• Birbaşa Əlaqə Mərkəzinə zəng etmək, Banka elektron məktub göndərmək və ya internet səhifəsinə daxil olmaq; 
• PAŞA Bank cari kredit məhsulları ilə tanış olmaq, onlara müraciət etmək və kredit sifarişin statusu izləmək;
• PAŞA Bank istehlak kreditlərini digər yerli bank kartları vasitəsilə ödəmək; 
• PAŞA Bank istehlak kreditlərini digər yerli bank kartları vasitəsilə əvvəlcədən ödəmək; 
• Debet kartının müddətinin uzadılması və ya kartın dəyişdirilməsi; 
• Touch ID ilə Mobil əlavəyə təhlükəsiz daxil olma;
• Debet kartının sifarişi; 
• PAŞA Həyat Sığorta kartının sifarişi;
• Onlayn növbə xidməti; 
• Parkinq haqqının ödənişi;
• Səfirliyə məktubun təqdim edilməsi üçün müraciət və s.;
• ATM və filialların xəritəsi

Qeydiyyat:
- Ş/V-nin FİN kodunu və ya kartınızın 16 rəqəmli nömrəsini qeyd edin;
- Aktivasiya kodunun göndərilməsi üçün telefon nömrəsini seçin;
- Aktivasiya kodunu daxil edin və şəxsi məlumatlarınızı doldurun.

Get it on Google Play
Get it on Google Play
      Download on the App Store
Download on the App Store

Ödənişlər
Mobil operatorlar
Kommunal ödənişlər
Dövlət rüsumları
Bank/Kredit ödənişləri
Telefon, İnternet, Kabel TV
Taksi
Parkinq

Köçürmələr
Öz kartlar arasında köçürmə
Digər kartlara köçürmə
Mobil nömrə vasitəsilə

7/24 rejimində dəstək
Bizim Əlaqə mərkəzimiz geniş məlumat xidmətlərini göstərir

Təhlükəsizlik
Bütün məlumatlar PCI DSS standartına uyğun olaraq saxlanılır
PAŞA Bank kredit
Kreditə müraciət Kreditin ödənişi
Kreditin əvvəlcədən ödənişi
Kredit sifarişinin statusu izlənməsi

SMS məlumatlandırma
Xidmətə qoşulmaq
Nömrəni dəyişmək
Xidməti dayandırmaq

Əməliyyatların tarixçəsi
Müxtəlif dövr ərzində
Əməliyyat növləri üzrə
Ödəniş növləri üzrə

Bloklaşma/blokdan azad etmə
Kartı bloka salmaq
Kartı blokdan azad etmək

Şablonlar
Əvvəlcədən yaradılmış şablonlar növbəti ödənişlərinizi və pul köçürmələrinizi tez və rahat şəkildə həyata keçirməyə imkan verir

 

Tez-tez verilən suallar

Ödəniş etmək olmur. Nə etmək lazımdır?

Ödənişlərlə bağlı problem yarandığı təqdirdə, Bankın Əlaqə Mərkəzi ilə əlaqə saxlayın. Əlaqə mərkəzi Sizə hər bir lazımi dəstəyi göstərməyə hazırdır.

Əlavə nə qədər təhlükəsizdir?

Əlavə ilə məlumatlarınızın təhlükəsizliyi tam təmin olunacaqdır. İstifadəçi səviyyəsində hesabınız kod ilə qorunur. Kart məlumatları, ödəniş və köçürmə tarixçəsi VİSA/MasterCard beynəlxalq ödəniş sistemlərinin bütün təhlükəsizlik tələbləri və qaydalarına uyğun olaraq qorunub saxlanılır. Bundan başqa, biz şəxsi məlumatları və ödənişlər haqqında məxfi məlumatları üçüncü şəxslərə ötürmürük. Ödənişləri harada etməyinizdən asılı olmayaraq, əməliyyatların təhlükəsizliyi dəyişməz olaraq qalır.

Mobil nömrə vasitəsilə vəsaiti kimə göndərə bilərəm?

Vəsaitin mobil nömrə vasitəsi ilə köçürülməsi yalnız Əlavənin istifadəçiləri arasında mümkündür. Alan tərəf öz mobil əlavədə aktiv kartların siyahısından vəsait daxil olunacaq kartda “Ulduz” işarəsini seçməlidir.

Daha ətraflı məlumat üçün PAŞA Bankın Biznes mərkəzlərinə, (994 12) 496 50 00 /*9123 nömrəli Əlaqə Mərkəzinə və ya customer.care@pashabank.az elektron ünvanına müraciət edə bilərsiniz.