PAŞA Bankın öz işində rəhbər tutduğu əsas prinsip müştəri məmnunluğudur, çünki məhz müştəri məmnunluğu uzunmüddətli və məhsuldar əməkdaşlığın əsasıdır. Məhz bu səbəbdən müştərilərimizlə daimi əlaqədə olmaq və onların göstərdiyimiz xidmət haqqında fikirlərini bilmək bizim üçün olduqca mühümdür. Bunu nəzərə alaraq bizimlə bölüşmək istədiyiniz məqamları customer.care@pashabank.az ünvanına elektron məktub yazmaqla və ya +99412 496 50 00 (dax. 0) telefon nömrəsinə zəng edərək çatdıra bilərsiniz.

PAŞA Bank komandası təqdim olunan məhsul və xidmətlərin beynəlxalq standartlara cavab verməsi üçün mütəmadi olaraq çalışır və bu istiqamətdə bir çox nəzərəçarpan nailiyyətlər əldə etmişdir. Lakin hər bir yeni və sürətlə inkişaf edən təşkilat öz işində problemlərlə üzləşir. Bu problemlərin vaxtında aşkarlanması və aradan qaldırılması gələcək inkişafın əsasıdır. PAŞA Bankın fəaliyyətindən narazı qaldığınız məqamları və yaxud xidmətin keyfiyyətini artırmaq üçün təkliflərinizi daha detallı şəkildə PAŞA Bankın Keyfiyyətə Nəzarət qrupunun nəzərinə çatdırmaq istəsəniz, müvafiq formanı dolduraraq göndərməniz xahiş olunur.

Şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi və baxılması üzrə təsdiqlənmiş qaydanın qısa icmalı

"PAŞA Bank" ASC-nin Şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi və baxılması üzrə Daxili Qaydalar