PAŞA Bankın öz işində rəhbər tutduğu müştəri məmnunluğu prinsipi uzunmüddətli və məhsuldar əməkdaşlığın əsasıdır. Bu səbəbdən göstərdiyimiz xidmət haqqında fikirlərinizi bilmək bizim üçün olduqca mühümdür.

Bölüşmək istədiyiniz məqamları customer.care@pashabank.az e-poçt ünvanına məktub yazmaqla və ya *8123/+99412 496 50 04 (korporativ müştərilər üçün), *9123/+99412 496 50 00 (fərdi müştərilər üçün) telefon nömrəsinə zəng edərək çatdıra bilərsiniz.

Şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi və baxılması üzrə təsdiqlənmiş qaydanın qısa icmalı

"PAŞA Bank" ASC-nin Şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi və baxılması üzrə Daxili Qaydalar

Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı
Ünvan: AZ1014, Azərbaycan Respublikası,
Bakı şəh., R.Behbudov küç. 90,
Tel.: (+994 12) 493 11 22
Faks: (+994 12) 493 55 41
e-mail: mail@cbar.az
url: http://cbar.az/

(yenilənmə tarixi 17.05.2023)